Tworzymy strony WWW, które są nowoczesne, atrakcyjne wizualnie, przyjazne dla urządzeń mobilnych i przeznaczone do samodzielnej edycji. Samo założenie strony internetowej nie wystarczy, by czerpać z niej realne korzyści. Aby strona WWW przynosiła mierzalny zysk, warto wyposażyć ją w elementy, które generują ruch, a tym samym wpływają na sprzedaż.
Dla firm, które chcą zaprezentować swoją ofertę lub generować leady z Internetu.
Wszystkie nasze strony internetowe są w pełni edytowalne.
Nasze strony wczytują się szybko niezależnie od urządzenia.
Na naszych stronach WWW łączymy optymalizację SEO z UX.
Dbamy o bezpieczeństwo i tworzymy kopie zapasowe witryn.
Po zrealizowaniu projektu, zapewnimy kompetentne wsparcie.
Dla e-sklepów, które wymagają indywidualnych rozwiązań.
Dla e-sklepów, które wymagają indywidualnych rozwiązań.
Dla firm, które stawiają swoje pierwsze kroki w e-commerce.
Teksty, które zainteresują Twoich potencjalnych klientów.
Dla e-sklepów, które wymagają indywidualnych rozwiązań.
Dla e-sklepów, które wymagają indywidualnych rozwiązań.
Dla firm, które stawiają swoje pierwsze kroki w e-commerce.
Teksty, które zainteresują Twoich potencjalnych klientów.
Jak powinna wyglądać dobra strona WWW?
Gdy postanawiasz stworzyć stronę internetową dla swojej marki, z pewnością chcesz, by Twoja „wirtualna wizytówka” nie tylko umożliwiała klientom znalezienie Twojej firmy i zapoznanie się z jej ofertą, ale również znakomicie reklamowała sprzedawane przez Ciebie produkty i usługi, umożliwiając Twojej marce docieranie do szerokiego grona klientów. Aby strona internetowa przynosiła Twojej firmie korzyści, niezbędne jest zwrócenie uwagi na jej elementy, dzięki którym ilość odwiedzin klientów na stronie (ruch) przekłada się na wzrost sprzedaży.
Czy warto stworzyć nową stronę www?
Jeśli Twoja firma zaszła daleko bez strony internetowej, możesz się zastanawiać: czy naprawdę jej potrzebuję?
Krótka odpowiedź brzmi:
nigdy nie było lepszego, bardziej odpowiedniego czasu na zainwestowanie w witrynę internetową dla Twojej firmy. Strona internetowa oferuje naprawdę wiele wymiernych korzyści dla małych firm, a większość z nich rośnie wykładniczo z roku na rok, podobnie jak sam Internet.
Czy wiesz, jak zwiększyć ruch na stronie, zaspokoić wymagania robotów Google oraz zadbać o bezpieczeństwo i wysoką dostępność strony WWW? Choć może to brzmieć jak długoterminowy plan działania, w rzeczywistości zajmuje niewiele czasu – o ile tylko dysponujesz odpowiednimi narzędziami.
Strony internetowe Weblight są prosprzedażowe, co oznacza, że pracują na Twój sukces 24/7 i pozyskują klientów przez cały czas – nawet wtedy, gdy śpisz lub przebywasz na urlopie. Zamień stronę internetową w wirtualnego handlowca, który zapewni Ci widoczność w internecie przez 365 dni w roku!
Weblight wykorzystuje hosting w chmurze AWS, zapewniając najwyższe bezpieczeństwo przechowywania danych i wysoką dostępność (99,99%), czyli odporność systemu na awarie. Z hostingu w Amazon korzystają największe światowe firmy, takie jak Netflix, McDonald’s, Spotify, Samsung czy Philips.
Podczas gdy Ty skupiasz się na prowadzeniu biznesu, my projektujemy stronę, piszemy treści, tworzymy kreacje graficzne i konfigurujemy całą usługę. Nie korzystamy z gotowych rozwiązań, lecz dopasowujemy system CMS do Twojej działalności. Zapewniamy obsługę 360 – bez dodatkowych kosztów związanych z domeną, hostingiem czy certyfikatem SSL. Wszystko, czego potrzebujesz, otrzymujesz w spersonalizowanym pakiecie.
Nowoczesna technologia Weblight pozwala na tworzenie stron WWW nawet o 70% szybciej niż firmy pracujące na tradycyjnych systemach CMS. Wyniki te dotyczą zarówno prostych, jak i zaawansowanych stron. Zależy Ci na szybkości i personalizacji? Weblight to usługa, której szukasz!
W Ecommercy stawiamy potrzeby Twojego biznesu zawsze na pierwszym miejscu. Intuicyjna platforma Weblight to wszystko, czego potrzebujesz, by zaistnieć w świadomości odbiorców. Nie musisz przy tym dysponować specjalistyczną wiedzą, gdyż obsługa platformy jest prosta, a sama strona w pełni edytowalna, dzięki czemu każdy element obecny na stronie nadaje się do samodzielnej modyfikacji.
Poniżej zebraliśmy garść korzyści , jakie Twoja firma może odnieść, posiadając nawet bardzo prostą stronę www.
Aż 84% współczesnych konsumentów uważa, że witryna internetowa czyni firmę bardziej wiarygodną na tle firm mających tylko profile w mediach społecznościowych. Twoja strona www może stać się także idealnym miejscem do pochwalenia się wszelkimi profesjonalnymi certyfikatami lub nagrodami, jakie uzyskała Twoja firma na przestrzeni lat działalności. To potwierdzi Twój profesjonalizm oraz bycie ekspertem w swoje branży. Co więcej, posiadanie własnej strony internetowej umożliwia utworzenie firmowego adresu e-mail, np. biuro@nazwafirmy.pl , który dodaje profesjonalizmu całej korespondencji, zwłaszcza jeśli do tej pory korzystałeś z osobistego adresu e-mail do prowadzenia działalności; pozwala również oddzielić biznes od życia prywatnego, zachowując tzw. work-life balance.
Nie podważamy oczywiście Twojej opinii, że możesz być zadowolony z obecnego rozmiaru firmy, ale każdy biznes doświadcza rotacji klientów. Dalsze sukcesy to pozyskiwanie nowych klientów, a jednym z najlepszych na to sposobów jest pokazanie się w Google. Dobrze zoptymalizowana witryna internetowa może pomóc Twojej firmie uzyskać wysoką pozycję w rankingu, według wyszukiwanych haseł, i zaowocować strumieniem nowych klientów. Istnieje kilka bezpłatnych narzędzi SEO, które ułatwiają optymalizację witryny bez wcześniejszego szkolenia. Jeśli nie masz na to czasu oraz chęci, warto zwrócić się do profesjonalistów.
Strona internetowa wraz z dedykowanymi obrazami może pozwolić klientowi poczuć specyfikę Twojej fizycznej lokalizacji oraz odtworzyć „klimat”, z jakim marka ma się ściśle kojarzyć.
Kolejnym świetnym pomysłem, który warto wdrożyć, jest umieszczenie informacji o swoich produktach i usługach w swojej witrynie, które go wyróżnią i dadzą pewność przyciągnięcia konkretnych grup klientów. Na przykład, jeśli prowadzisz restaurację, możesz chcieć oznaczyć w swoim menu wszystkie pozycje, które są bezglutenowe, aby osoby z celiakią lub innymi schorzeniami, które powodują, że gluten jest niebezpieczny, wiedziały, że mogą jeść w Twoim lokalu.
Warto także zadbać o umieszczanie najlepszych recenzji oraz referencji od swoich klientów w widocznym miejscu w witrynie internetowej. Publikowanie recenzji w witrynie służy również drugorzędnemu celowi, jakim jest tworzenia trwałego archiwum. Oznacza to, że nawet jeśli zewnętrzne witryny z recenzjami zostaną w przyszłości zamknięte, nadal będziesz mieć dostęp do najlepszych pochwał napisanych przez Twoich klientów.
To doskonałe miejsce, aby udostępnić dane kontaktowe dla potencjalnych kupujących. Nowoczesne narzędzia do tworzenia witryn internetowych umożliwiają zaprojektowanie nawet skomplikowanego formularza kontaktowego, który w znaczącym stopniu odciąży firmową pocztę e-mail oraz będzie ją chronić przed spamem. Informacje kontaktowe można umieścić w nagłówku lub stopce, tak, by pojawiały się na każdej stronie, co na pewno zwróci uwagę przeglądających
Z pewnością wielokrotnie korzystałeś z aplikacji Google Maps, aby gdzieś sprawnie, bez błądzenia dojechać. Teraz i Ty możesz ułatwić swojemu klientowi dotarcie - integrując z Google Maps własną stronę www - jeżeli Twoja oferta zakłada kontakt osobisty z klientem w siedzibie firmy, sklepie, magazynie. Każda strona www ma możliwość osadzania map bezpośrednio w treści. Wbudowana mapa pomoże szczególnie odnaleźć Twoją firmę osobom, które nie spędzają dużo czasu w Twojej okolicy. Jest to szczególnie przydatne, jeśli jesteś organizatorem różnego typu wydarzeń, ponieważ mogą przyciągać osoby, które w innym przypadku nie pojawiłyby się w miejscu, w którym znajduje się Twoja firma.
Jeśli Twoi konkurenci nie są jeszcze online, prawdopodobnie wkrótce to nastąpi. Wyprzedź ich i osiągnij pozycję lidera w swojej dziedzinie, budując najpierw wysokiej jakości stronę www. Jeśli Twoi konkurenci są już obecni w Internecie, Ty musisz skupić się stworzeniu super nowoczesnego wizerunku poprzez stronę www, która będzie wyróżniać Cię na tle rywali.
Realizacja projektu strony internetowej oraz zarządzanie nią nigdy nie były tak proste, jak obecnie. Nowoczesne narzędzia do budowy witryn, różnego typu autorskie rozwiązania ułatwiają tworzenie funkcjonalnej, atrakcyjnej, przyjaznej dla urządzeń mobilnych witryny bez znajomości kodu. Wszystkie te korzyści można osiągnąć nie wydając fortuny
Strona internetowa jest kluczem do osiągnięcia długoterminowego sukcesu w tym coraz bardziej cyfrowym świecie. W 2020 roku już prawie 4,54 miliarda ludzi ( czyli 59% światowej populacji) korzystało z Internetu. Bez strony www Twoja firma jest praktycznie niewidoczna dla nich.
Skontaktuj się z nami w najbardziej dogodny dla Ciebie sposób, a odpowiemy na Twoje wszystkie pytania!
Skontaktuj się z nami w najwygodniejszy dla Ciebie sposób. Zadzwoń do nas lub napisz email
a odpowiemy na Twoje wszystkie pytania!
Dla e-sklepów, które wymagają indywidualnych rozwiązań.
Dla e-sklepów, które wymagają indywidualnych rozwiązań.
Dla firm, które stawiają swoje pierwsze kroki w e-commerce.
Teksty, które zainteresują Twoich potencjalnych klientów.
Dla e-sklepów, które wymagają indywidualnych rozwiązań.
Dla e-sklepów, które wymagają indywidualnych rozwiązań.
Dla firm, które stawiają swoje pierwsze kroki w e-commerce.
Teksty, które zainteresują Twoich potencjalnych klientów.
Skontaktuj się z nami w najbardziej dogodny dla Ciebie sposób, a odpowiemy na Twoje wszystkie pytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone | Ecommercy
Zapoznaj się z Polityką prywatności
Wszelkie prawa zastrzeżone | Ecommercy