Dlaczego warto mieć stronę internetową?
Strona internetowa może ułatwić Ci prowadzenie biznesu!
Strona internetowa może ułatwić Ci prowadzenie biznesu. W dobie dzisiejszego Internetu zasada jest jedna. Jeśli nie można Cię znaleźć w Internecie to nie istniejesz.
W jaki sposób strona internetowa może pomóc Twojej firmie?
ZWIĘKSZA WIARYGODNOŚĆ
Firmy, które posiadają nowoczesną, przejrzystą i zaktualizowaną stronę internetową zdecydowanie częściej otrzymują zapytania drogą mailową lub telefoniczną. Obecnie, znakomita większość wyszukiwań w wielu branżach odbywa się z poziomu urządzeń mobilnych.
Przy budowie strony internetowej, warto pamiętać o dostosowanie strony do urządzeń takich jak tablet czy smartfon.
Wskazówka nr 1: Aby jeszcze lepiej zadbać o wiarygodność swojej firmy, warto zainwestować w przemyślane, unikalne treści, SSL oraz wszelkiego rodzaju certyfikaty i multimedia.
ZAPEWNIA NIEOGRANICZONY DOSTĘP
Dzięki stronie Internetowej, oferta twojej firmy jest dostępna 24 godziny na dobę, 365 dni w roku.
Pozwala to na pozyskiwanie klientów również w godzinach, w których twoja firma jest zamknięta. Strona w połączeniu z kampanią,
która będzie generować ruch na naszej stronie, jest świetnym sposobem na pozyskiwanie klientów z Internetu.
Wskazówka nr 2: Dobrze przygotowany formularz kontaktowy, pozwoli w łatwy sposób określić rodzaj klienta oraz jego potrzeby, dodatkowo pozwoli na bezpośredni kontakt (e-mail, telefon).
Wskazówka nr 3: Świetną praktyką jest ustawienie reguły na firmowej stronie, która w czasie, kiedy Twoja firma jest zamknięta, skieruje potencjalnych klientów do formularza kontaktowego.
POZWALA REKLAMOWAĆ SIĘ ONLINE
Jeśli posiadasz stronę internetową swojej firmy, istnieje wiele metod reklamowania się w Internecie. Jednym z najbardziej podstawowych jest reklama w wyszukiwarce Google, jednak w przypadku wielu branż, zdecydowanie lepszym medium reklamowym może być Facebook, Instagram, a nawet LinkedIn. Dodatkowo na widoczność twojej strony online również wpływać będzie ruch organiczny, na który wpływ ma pozycjonowanie.
Wskazówka nr 4: Najlepszym sposobem na dobór odpowiedniej formy oraz miejsca na reklamę, skontaktuj się z Agencją Interaktywną, która specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji reklam PPC oraz Pozycjonowaniu.
POZWOLI ANALIZOWAĆ RUCH NA STRONIE
Porządnie rozbudowana strona internetowa, bogata w podstrony i narzędzie do analityki strony (np. Weblight Statystyki - wbudowany system statystyk czy profesjonalne narzędzia do analityki internetowej - np. Google Analytics, Gemius Metrica, pozwolą Ci poznać zachowania oraz zwyczaje wszystkich użytkowników, którzy odwiedzają stronę twojej firmy.
Wskazówka nr 5: Dobrą praktyką jest instalacja narzędzia analitycznego w momencie publikacji strony w Internecie.
Pozwoli to na śledzenie aktywności na stronie od samego początku funkcjonowania jej online.
Wskazówka nr 6: Aby jeszcze lepiej analizować ruch na stronie warto z poziomu Google Analytics jak i Google Ads oznaczyć konwersję na stronie www firmy.
ZAPREZENTUJE OFERTĘ
Jeżeli Twoja strona internetowa została wykonana zgodnie ze sztuką, to możesz być pewien, że każdy potencjalny klient,
który na nią trafi w łatwy sposób pozna ofertę, dowie się więcej o twojej firmie oraz skontaktuje się z tobą w najbardziej dogodny dla siebie sposób.
Wskazówka nr 7: Pamiętaj o tym, aby treści na stronie internetowej były unikalne. Unikaj trudnych sformułowań, branżowych skrótów i dużej ilości tekstu. Dodaj również zdjęcia i multimedia, by urozmaicić treści na stronie.
Przejdźmy teraz do argumentów, które pojawiają się w rozmowach z klientami - większość z nich dotyczy obawy przed:
- dodatkowymi kosztami
- brakiem czasu i umiejętności do jej obsługiwania
- brakiem czasu do opracowania konstrukcji strony: podstron, treści i multimediów
ARGUMENT nr 1
- "Nie potrzebuję strony internetowej, przecież i tak mam dużo pracy"
Wielu przedsiębiorców charakteryzuje tzw. krótkowzroczność biznesowa. Patrzą na to co jest teraz, dziś, nie biorąc pod uwagę iż sposób w jaki pozyskuje się klientów oraz technologia cały czas się zmieniają. Konkurencja takiej firmy przecież nie śpi i cały czas poszukuje co raz to nowych sposobów na jeszcze szybsze, tańsze i skuteczniejsze formy sprzedaży.
Każda firma powinna obserwować swoją branżę, dotrzymywać kroku zmianom w branży oraz rozwojowi swojej konkurencji.
ARGUMENT nr 2
- "Nie stać nas na budowę strony" lub "Strona internetowa to zbędne, dodatkowe koszta"
Koszt budowy strony internetowej to temat tabu, zarówno dla wielu Agencji Interaktywnych jak i jej potencjalnych klientów.
Zdarza się, że zaawansowane, korporacyjne strony internetowe potrafią kosztować kilka tysięcy złotych, jednak w obecnych czasach, kiedy to dostęp do pewnych narzędzi jest darmowy, a budowanie stron www jest bardzo popularną usługą pokuszę się o stwierdzenie, że stronę internetową można zbudować za cenę solidnych, skórzanych butów. Sprawdź naszą ofertę stron internetowych, zamów darmową wycenę, a z pewnością znajdziemy rozwiązanie adekwatne do Twoich potrzeb i na miarę Twoich możliwości finansowych.
ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ
Czy warto zatem rozważyć zlecenie budowy strony internetowej Agencji Interaktywnej?
Z pewnością tak, ponieważ jeśli strona zostanie stworzona w sposób odpowiedni i również odpowiednio wypromowana, z pewnością przyniesie Twojej firmie dodatkowe zapytania z Internetu, nie mówiąc już o rozpoznawalności i budowaniu zaufania.
ARGUMENT nr 3 - "Nie będziemy umieli jej obsługiwać"
Argument bardzo popularny. Z jednej strony zdarzają się jeszcze strony internetowe, których edycja to ogromne wyzwanie dla jej właścicieli. Obecnie jednak jest sporo popularnych systemów CMS, dzięki którym można edytować pewne treści na stronie internetowej szybko i bez większych problemów.
Jeśli chcesz zlecić budowę strony internetowej, ale obawiasz się problemów z jej późniejszą edycją to zdecydowanie polecam naszą platformę do budowania i edycji stron - Weblight, która oferujemy:
- krótki czas realizacji strony www
- nowoczesną szatę graficzną
- dostosowanie do wszystkich rodzajów urządzeń: laptop, tablet, telefon
- panel do optymalizacji SEO
- pełną edycję treści - możesz edytować wszystkie elementy na stronie
- funkcję przywracania kopii zapasowej strony z poziomu panelu klienta
- statystyki strony (podstawowy system monitorowania aktywności na stronie)
Poznaj możliwości Weblight - kliknij tutaj
ARGUMENT nr 4 - "Klienci znajdą mnie nawet bez strony"
To nie żart. Czasem zdarzają nam się takie odpowiedzi ze strony klientów.
Odpowiedź na taki argument jest prosta "Czasy się zmieniły".
Dziś reklama w tradycyjnych mediach reklamowych jest dla dużych marek i praktycznie rzecz ujmując nie da się zmierzyć jej skuteczności, co innego reklama w Google, Facebook czy pozycjonowanie strony.
Obecnie znakomita większość produktów i usług jest już w Internecie, nie ważne czy w Google szukamy dentysty, złotej rączki czy stacjonarnego sklepu zoologicznego. Skoro Twoja konkurencja jest już w Internecie, dlaczego Ciebie jeszcze tam nie ma?
Bardzo często nawet wizytówkowa strona internetowa w połączeniu z profilem w Google Maps potrafi pomóc w pozyskiwaniu klientów z Internetu.
Budowa nowej strony www lub przebudowa obecnej to z pewnością inwestycja, która przyniesie wymierne korzyści.
Potrzebujesz strony internetowej?
Skorzystaj z naszych usług