Content Marketing

Webwriting

Jak odróżnić firmę od konkurencji i przekonać świat, że Twoja oferta jest warta uwagi? W dobie internetu jakość produktu nie jest już jedynym wyznacznikiem sukcesu. Przez monitor komputera nikt nie jest przecież w stanie dotknąć „wysokiej jakości garnków” ani powąchać „najlepszych perfum dla kobiet”. Aby sprzedawać słowem, niezbędne jest odwoływanie się do emocji oraz tworzenie historii, które zapadają w pamięć. 

Chcesz porozmawiać?

Wypełnij formularz a my skontaktujemy się Tobą

Skontaktuj się z nami

Czym jest webwriting?

Web to sieć, a writing to pisanie, dlatego webwritingiem nazywamy po prostu tworzenie tekstów przeznaczonych do publikacji w internecie. Tworzenie treści na strony internetowe znacząco różni się od pisania wypracowań czy artykułów prasowych. Teksty zgodne z zasadami webwritingu nie muszą (choć mogą) być pisane z myślą o pozycjonowaniu, a ich głównym celem jest przekazywanie informacji w sposób interesujący dla czytelnika. Taki tekst przyciąga uwagę oraz zachęca do kliknięcia i pozostania na stronie. 


Powiedzmy sobie szczerze: mało kto czyta artykuły internetowe od początku do końca. Czytelnik nie ma zwykle na to czasu, dlatego „skanuje” tekst wzrokiem, wyszukując potrzebne informacje. Nasz wzrok najczęściej obiera tor przypominający literę F, a więc zapoznaje się głównie ze wstępem i środkową częścią wypowiedzi.


Pomyśl teraz, jak bardzo lubisz wypunktowania, pogrubienia, podkreślenia i podział na akapity. Odbiorca Twoich tekstów też to lubi, dlatego tworzone przez nas treści są atrakcyjne wizualnie, użyteczne i łatwe w przyswojeniu. Najciekawsze wiadomości umieszczane są najczęściej na początku artykułu – zgodnie z zasadą odwróconej piramidy.

Jakie teksty możemy dla Ciebie napisać?

  • Teksty zapleczowe

    Treści wspierające stronę docelową, które są odpowiednio nasycone frazami kluczowymi. Takie teksty są stosunkowo proste i krótkie, a ich głównym celem jest wsparcie pozycjonowania strony firmowej.

  • Opisy produktów i kategorii dla e-commerce

    Wiele sklepów internetowych kopiuje opisy ze stron producentów, zmniejszając tym samym szanse na odróżnienie się od konkurencji. Sklepy z unikalnymi opisami produktów i kategorii wyświetlają się wyżej w wynikach wyszukiwania.

  • Teksty na stronę WWW

    Tutaj liczy się przede wszystkim jakość i umiejętność dotarcia do klienta. Strona internetowa to wizytówka firmy i jeden z głównych sposobów pozyskiwania odbiorców. Warto więc zadbać o to, by była atrakcyjna – nie tylko pod względem wizualnym, ale i merytorycznym.

  • Artykuły blogowe

    Pokaż klientom, że jesteś specjalistą w swoich fachu, niezależnie od tego, czym się zajmujesz! Blog firmowy prowadzony w formie poradnika to sposób na komunikację z klientem i wykreowanie wizerunku eksperta.

  • Artykuły specjalistyczne

    Wysokiej jakości teksty związane z wąskim zagadnieniem i poparte rzetelną wiedzą. Takie treści piszą copywriterzy specjalizujący się w danej dziedzinie.

  • Artykuły sponsorowane

    Skuteczne narzędzie wspierające promocję firmy, przeznaczone do publikacji na popularnym portalu internetowym. Taki tekst powinien być użyteczny dla czytelnika, a przy tym zawierać słowa kluczowe i link do Twojej strony.

W Ecommercy tworzymy treści, które są czymś więcej niż „pożywką” dla robotów wyszukiwarki. Nasi copywriterzy to nie bujający w obłokach pisarze, lecz precyzyjni konstruktorzy tworzący teksty zgodnie z zasadami SEO i webwritingu, oczekiwaniami czytelników oraz filozofią marki. To nie magia sprawia, że strona WWW jest tak chętnie odwiedzana przez użytkowników – to wiedza i technologia! 

Potrzebujesz pomocy
w doborze planu?

Skontaktuj się z nami w najbardziej dogodny dla Ciebie sposób, a odpowiemy na Twoje wszystkie pytania!

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami w najwygodniejszy dla Ciebie sposób. Zadzwoń do nas lub napisz email
a odpowiemy na Twoje wszystkie pytania!

Share by: