Reklama Google

Reklama Google

Każdego dnia ludzki mózg przyswaja ogromne ilości informacji, dlatego warto stosować metody mające na celu zaistnienie w świadomości odbiorcy. 


Wybór właściwej sieci zależy od ustalonego celu kampanii Google Ads. Wyróżniamy kampanie w sieci wyszukiwania i kampanie w sieci reklamowej. Każda z nich wyróżnia się swoistymi cechami i nieco innym zasięgiem, dlatego oba te narzędzia mogą być stosowane oddzielnie lub równocześnie – w zależności od potrzeb. Ta druga opcja jest szczególnie korzystna wtedy, gdy zależy nam na dotarciu do sprecyzowanej grupy docelowej przy wykorzystaniu wszystkich możliwych narzędzi.

Chcesz porozmawiać?

Wypełnij formularz a my skontaktujemy się Tobą

Skontaktuj się z nami

Sieć wyszukiwania

Jedna z najpopularniejszych i najskuteczniejszych form reklamy, jaką możesz wybrać dla swojego biznesu. Sieć wyszukiwania wiąże się bezpośrednio z wyświetlaniem reklam obok wyników wyszukiwania. Narzędzie to stanowi odpowiedź na zapytania użytkowników korzystających z wyszukiwarki Google.

 

Linki sponsorowane wyświetlają się nad organicznymi wynikami wyszukiwania i ukazują się po wpisaniu frazy związanej z konkretną działalnością, np. „fryzjer warszawa” czy „agencja reklamowa poznań”.

 

Ta forma kampanii Google Ads jest szczególnie polecana firmom prowadzącym działalność lokalną, którym zależy na dotarciu do klientów z danego obszaru. Z sieci wyszukiwania z sukcesem korzystają też firmy prowadzące działalność ogólnopolską.

Sieć reklamowa

Podczas gdy sieć wyszukiwania dociera do użytkowników poszukujących określonych usług lub produktów, sieć reklamowa skupia się na identyfikowaniu potrzeb konsumentów. Narzędzie to posługuje się obrazem, tekstem lub filmem wideo, a powodzenie kampanii Google Ads w sieci reklamowej zależy od precyzyjnego kierowania. 


Precyzyjne kierowanie wiąże się z dokładnie przemyślanym doborem kontekstu, słów kluczowych, tematyki, grupy docelowej, języka czy lokalizacji. Aby zwiększyć jakość kampanii, można także korzystać z wykluczeń, dzięki którym reklama nie pojawi się podczas wyszukiwania fraz, z którymi firma nie chce być kojarzona. 

Kampania produktowa w Zakupy Google

Zakupy Google to skuteczne narzędzie reklamowe dla branży e-commerce, którego celem jest dotarcie konsumenta na stronę sprzedawcy i dokonanie zakupu. Ten rodzaj kampanii adresowany jest do właścicieli sklepów internetowych, którzy chcieliby lepiej promować swoje produkty w internecie. Kampania produktowa może być realizowana przy wykorzystaniu zdjęć, opisów, cen i nazwy sklepu internetowego. 


Zakupy Google umożliwiają klientowi szybkie i łatwe dotarcie na stronę produktu po wpisaniu dowolnej frazy, np. „buty do biegania” czy „okulary przeciwsłoneczne”. Dzięki kampanii produktowej użytkownik nie musi długo szukać produktu, lecz dostaje do niego szybki dostęp z poziomu wyszukiwarki. 


Wygoda się opłaca, o czym świadczą doskonałe wyniki naszych klientów korzystających z kampanii produktowej w Zakupy Google. Kampania produktowa najlepiej sprawdza się w przypadku sklepów z dużym asortymentem, choć może być również stosowana przez mniejsze lub nowe sklepy internetowe, które chcą zaistnieć wśród konkurencji.

Czym jest remarketing?

Porzucanie koszyka jest powszechną czynnością, która może być związana z brakiem czasu na dokończenie zakupów, kosztami wysyłki, oczekiwaniem na pojawienie się nowych produktów czy chwilowym brakiem środków na koncie. W takiej sytuacji pomocnym narzędziem jest remarketing, który stanowi swego rodzaju przypomnienie o przeglądanej wcześniej ofercie. 


W ramach remarketingu reklamy trafiają do klientów, którzy przejawili zainteresowanie Twoją ofertą – przeglądali asortyment czy dodali produkty do koszyka, lecz nie dokończyli zakupów. Wcześniej oglądane produkty zaczną wyświetlać się na innych stronach użytkowanych przez klienta, który odwiedził Twoją witrynę. Taka reklama może dodatkowo zachęcać do zakupu poprzez informację o promocji czy darmowej wysyłce. 


Remarketing wykorzystuje wiele kanałów dotarcia do klienta. Reklamę można kierować przez sieć reklamową i sieć wyszukiwania Google Ads, e-mail do klientów z listy mailingowej czy reklamy wideo wyświetlane podczas oglądania YouTube’a.

Reklama wideo na YouTube

Dla osób, które cenią wartościowe i łatwo przyswajalne treści, reklama YouTube jest jedną z najatrakcyjniejszych form promocji marki. Coraz więcej firm decyduje się również na założenie konta na YouTube i zamieszczania użytecznych filmików, które są czymś więcej niż zachętą do zakupu. Za pomocą reklamy YouTube można bowiem nauczyć klienta, jak zrobić latte art z użyciem reklamowanej kawy, zaprezentować sposób użytkowania sokowirówki znajdującej się w ofercie sklepu czy stworzyć ranking najlepszych tuszów do rzęs według popularności wśród klientek platformy. 

  • TrueView in Stream

    Reklama, którą można pominąć po 5 sekundach, przeznaczona do wyświetlania przed, w trakcie i po filmiku. 

  • TrueView Discovery

    Reklama wyświetlana nad wynikami wyszukiwania w YouTube lub na samej górze kolumny z sugerowanymi filmami. Taka reklama jest związana z zapytaniem lub aktualnie oglądanym filmem, dlatego można ją dopasować do zainteresowań użytkownika.

  • Bumper Ads

    Kilkusekundowa reklama, której nie można pominąć, wyświetlana przed, w trakcie lub po filmie. 

  • Nakładki produktowe

    Wyświetlają się w dolnej części filmu i są związane z wcześniej oglądanymi produktami lub tematyką nagrania. Po kliknięciu użytkownik przechodzi na stronę produktu. 

  • Reklama sekwencyjna

    Umożliwia budowanie storytellingu z zastosowaniem TrueView in Stream i Bumper Ads. Seria filmów może obejmować np. historię marki lub produktu, a szczególną zaletą tej formy reklamy jest podtrzymywanie zainteresowania odbiorcy i wpływanie na rozpoznawalność marki. 

W Ecommercy budujemy kampanie reklamowe, korzystając z najnowocześniejszych narzędzi Google Ads. Nasi specjaliści dopasowują narzędzia do prowadzonej działalności, oczekiwanych rezultatów i możliwości firmy. Dysponujemy wiedzą i technologią – narzędziami, które na każdym kroku wspierają naszych klientów w drodze na szczyty list wyszukiwania. 

Potrzebujesz pomocy
w doborze planu?

Skontaktuj się z nami w najbardziej dogodny dla Ciebie sposób, a odpowiemy na Twoje wszystkie pytania!

Potrzebujesz pomocy
w doborze planu?

Skontaktuj się z nami w najbardziej dogodny dla Ciebie sposób, a odpowiemy na Twoje wszystkie pytania!

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami w najwygodniejszy dla Ciebie sposób. Zadzwoń do nas lub napisz email
a odpowiemy na Twoje wszystkie pytania!

Share by: