Reklama Facebook

Reklama Meta

Czy wiesz, gdzie są teraz Twoi klienci?


90% z nich korzysta właśnie z Facebooka lub Instagrama. Tak wygląda nasza obecna rzeczywistość, dlatego warto wykorzystać ten trend do skutecznej promocji marki w internecie. Reklama w popularnym serwisie społecznościowym to nie tylko moda – to konieczność, jeśli zależy Ci na tym, by być zawsze tam, gdzie Twoi odbiorcy. 

Chcesz porozmawiać?

Wypełnij formularz a my skontaktujemy się Tobą

Skontaktuj się z nami

Brak wyrażenia zgody na usługi marketingowe lub zgody funkcjonalnej, nie będziesz mógł przesłać formularza zapytania! Zmień ustawienia klikając w ikonę w lewym dolnym rogu ekranu.

Reklama na Facebooku

Jeśli nie ma Cię na Facebooku, prawdopodobnie nie istniejesz w świadomości konsumentów. Każda marka, niezależnie od tego, czy jest potężną korporacją, czy początkującym startupem, powinna znaleźć się na Facebooku. Jest to obecnie jeden z najprostszych sposobów na interakcję z klientem, który niejednokrotnie korzysta z wyszukiwarki na Facebooku przed użyciem wyszukiwarki Google. 


Jednak profil na Facebooku nie wystarczy, by zachęcić potencjalnego klienta do oferty – warto wspomóc markę, korzystając z kampanii reklamowych Facebook Ads. Ta metoda reklamy online pozwala promować dowolne produkty czy usługi i adresować reklamy do precyzyjnie dobranej grupy docelowej.


Zajmujemy się tworzeniem wszystkich rodzajów reklam na Facebooku:

Obraz

Najpopularniejszy rodzaj Facebook Ads. Na pojedynczym obrazie w pionie lub poziomie nie można jednak zamieszczać więcej niż 20% tekstu..

Film

Wideo trwające do 240 minut może być udostępnione w wersji pionowej lub poziomej. Ciekawą opcją są także filmy 360°.

Pokaz slajdów

Łatwiejszy i tańszy w wyprodukowaniu niż film, a przy tym czytelny i skuteczny. Pokaz slajdów składa się z 3-10 obrazów.

Materiał błyskawiczny

Reklama w formacie pełnoekranowym, która przyciąga uwagę i jest dostosowana do urządzeń mobilnych. Kanwa umożliwia dodawanie obrazów, filmów, tekstów i animacji, dlatego przypomina stronę internetową. 

Kolekcja

Wykorzystuje format wideo i obrazu. Najczęściej stosowana przez sklepy internetowe, gdyż umożliwia przeglądanie produktów i kieruje zainteresowane osoby na stronę WWW.

Karuzela

Składa się z kilku (max. 10) kwadratowych kart zawierających grafikę lub film. Do każdej karty podpięty jest oddzielny link z przekierowaniem do sklepu.

Reklama na Instagramie

Instagram jest kolejnym, po Google, YouTube i Facebooku, najpopularniejszym miejscem promocji marki. O ile dość dużo mówi się o reklamie na Facebooku, o tyle reklama na Instagramie wciąż pozostaje nieco tajemniczą sferą. Wyprzedź swoją konkurencję i dotrzyj do kanałów, z których korzystają Twoi klienci! Instagram daje wiele możliwości – dlaczego więc miałbyś z nich nie skorzystać?


Aby uruchomić reklamę na Instagramie, konieczne jest utworzenie konta biznesowego w tymże serwisie społecznościowym. Takie konto pozwala również na szybszy kontakt z klientem, korzystanie z danych statystycznych Instagram Analytics czy publikowanie sponsorowanych treści.


Za pomocą reklamy na Instagramie możesz zarządzać reakcjami swoich klientów, kierując ich na swój profil, stronę internetową czy kontakt Direct. Dzięki naszej wiedzy i narzędziom udostępnianym przez Instagram jesteśmy w stanie precyzyjnie dobrać grupę docelową, która w największym stopniu będzie zainteresowana Twoją ofertą. Dobór grupy docelowej opiera się na ustaleniu lokalizacji, wieku, płci i zainteresowań.


Podobnie jak na Facebooku, również na Instagramie możesz korzystać z reklamy w formie zdjęć, wideo, karuzeli czy kolekcji. Dużą popularnością cieszą się także reklamy na Instagram Stories, które trafiają do odbiorców podczas przeglądania relacji udostępnianych przez polubione profile.

Facebook czy Instagram?

Wybór odpowiedniego kanału reklamowego zależy od kilku czynników, które mają wpływ na sukces kampanii. Przede wszystkim warto się zastanowić nad wiekiem grupy docelowej. Z Instagrama korzystają głównie osoby w wieku 18-34 lat, natomiast z Facebooka użytkownicy w wieku 25-44 lat


Różnice widoczne są również w formacie postów zamieszczanych w obu serwisach społecznościowych. Na Instagramie dominują inspirujące zdjęcia oznaczone hasztagami, choć można również wstawiać wideo. Facebook umożliwia m.in. dodawanie zdjęć, wideo czy reklam na Messengerze. Wiele możliwości dają również stories na Instagramie i Facebooku.

Nic nie stoi na przeszkodzie, by w tym samym czasie korzystać z reklam na Facebooku i Instagramie. Należy jednak wziąć pod uwagę różnice między serwisami i dostosować format reklamy do formatu preferowanego przez użytkowników danego serwisu. 


W Ecommercy tworzymy spersonalizowane reklamy na Facebooka i Instagrama, które są atrakcyjne, dopasowane do zainteresowań odbiorców i zgodne z filozofią marki. Bądź tam, gdzie Twoi klienci, wchodź z nimi w interakcje i promuj swoją markę za pomocą najnowocześniejszych środków przekazu reklamy! 

Remarketing na Facebooku i Instagramie

Jednym ze skutecznych działań mających na celu dotarcie do osób zainteresowanych naszą ofertą jest remarketing. W ramach tej usługi reklama na Facebooku lub Instagramie trafia do odbiorcy, który odwiedził wcześniej stronę WWW lub profil w serwisie społecznościowym, polubił lub skomentował post czy zareagował na reklamę.


Remarketing jest metodą, dzięki której możesz przypomnieć o sobie klientom, którzy weszli w interakcję z Twoją marką lub porzucili koszyk. To doskonały sposób na poinformowanie o promocjach czy ukazanie zalet produktu, którymi wcześniej byli zainteresowani. Za pomocą remarketingu można też zachęcić dotychczasowych klientów do kolejnych zakupów czy przypomnieć niedoszłemu klientowi o porzuconym koszyku.


W ramach Facebook Ads wyróżniamy:

Remarketing manualny

Ręczne ustawianie reklam związane z samodzielnym podejmowaniem decyzji o tym, co pokażesz klientowi.

Remarketing dynamiczny 

Ustawianie reklam za pomocą algorytmu wykorzystującego tzw. Piksel Facebooka. Piksel zbiera dane od osób, które weszły w interakcję z marką (np. odwiedziły stronę WWW) i dodaje je do bazy odbiorców Twoich reklam na Facebooku. 


W Ecommercy specjalizujemy się w reklamie na Facebooku i Instagramie. Obsługujemy wszystkie rodzaje reklam, dopasowując kampanię do Twoich możliwości i oczekiwań. Nie musisz znać się na obsłudze Facebooka, by skutecznie się tam reklamować. Nie musisz nawet samodzielnie prowadzić konta, gdyż możemy się tym zająć za Ciebie w ramach dodatkowych usług.

Prowadzenie fanpage’a

na Facebooku i Instagramie

Jeśli wszyscy Ci mówią, że serwisy społecznościowe to najskuteczniejsze kanały do promocji marki, to znaczy, że tak właśnie jest . Ale jak znaleźć czas na tworzenie strategii, wymyślanie treści, robienie zdjęć i regularne publikowanie postów? Spokojna głowa – wcale nie musisz robić tego sam! W tej kwestii warto zaufać specjalistom, którzy nie tylko zajmą się prowadzeniem Twojego fanpage’a na Facebooku czy Instagramie, ale przede wszystkim zrobią to dobrze i skutecznie. 


Podoba Ci się profil konkurencji i zazdrościsz podobnej marce interakcji z klientami? Ty też tak możesz!


Wypracowanie stabilnej pozycji w mediach społecznościowych zajmuje trochę czasu, ale jest w zasięgu Twoich możliwości. Dobra wiadomość jest też taka, że im szybciej zaczniesz, tym szybciej dogonisz konkurencję!

Kompleksowa obsługa

Twojego konta na FB i IG

Firmowy profil na Facebooku czy Instagramie to krok w stronę budowy pozytywnego wizerunku marki. W mediach społecznościowych możesz zamieszczać nie tylko podstawowe informacje, takie jak oferta, lokalizacja czy godziny otwarcia. To miejsce, które daje Ci mnóstwo możliwości i pozwala wchodzić w interakcje z klientami oraz informować o promocjach, wydarzeniach i nowościach w ofercie. Klienci cenią możliwość szybkiej rozmowy na czacie na temat produktu czy usługi – korzystając z tej formy kontaktu, tworzysz wizerunek zaangażowanej i otwartej marki. 

Opracowujemy strategię

W pierwszej kolejności definiujemy cele i przygotowujemy strategię działania. Bez tego ani rusz! Na tym etapie identyfikujemy Twoje potrzeby oraz pytamy o słabe i mocne strony. Zależy Ci na lepszej komunikacji z klientem? A może szukasz czegoś, co wyróżni Cię od konkurencji? Pomagamy zdefiniować możliwe do osiągnięcia cele, a następnie planujemy strategię, która pozwoli nam zrealizować wyznaczone zadanie. 


Strategia umożliwia identyfikację grupy docelowej i ustalenie sposobu komunikacji. Inaczej bowiem komunikuje się firma sprzedająca lakiery do paznokci, a inaczej kancelaria adwokacka. Strategię zawsze dopasowujemy więc do charakteru prowadzonej działalności – tylko w ten sposób jesteś w stanie dotrzeć do potencjalnych klientów.

Piszemy treści do postów

Firmowy profil daje wiele możliwości, o ile wiesz, jakie treści chcieliby czytać Twoi klienci. Piszemy chwytliwe posty dopasowane do Twojej grupy docelowej. Dbamy o to, by content na Twoim Facebooku lub Instagramie był ciekawy i użyteczny. Zapomnij o suchych faktach, które nikną w news feedzie Twoich klientów. Inspiruj swoich odbiorców i wykorzystuj kreatywne sposoby promocji produktów. 


Z nami zaczniesz tworzyć angażujące treści, które przyciągają uwagę. Zachęcaj klientów do zadawania pytań, organizuj konkursy, reaguj na bieżące wydarzenia na świecie i ukazuj praktyczne zastosowanie oferowanych produktów! Zapewniamy wgląd w treści planowanych postów, dlatego z nami masz pełną kontrolę nad tym, co i kiedy publikujesz. 

Dbamy o spójną identyfikację wizualną marki

Przygotowujemy zdjęcia, wideo i infografiki, które są czytelne i atrakcyjne dla klienta. Dbamy przy tym o to, by grafiki były utrzymane w spójnej estetyce i kojarzone z marką. W tym celu przeprowadzamy strategię wizualną, dopasowując wszystkie elementy graficzne do wizerunku firmy. Zajmujemy się aspektami, na które użytkownik zwraca szczególną uwagę, takimi jak rozmiar grafiki i treści, przykuwająca uwagę kolorystyka czy rodzaj czcionki. 

Monitorujemy komentarze i wiadomości

Nie ma nic bardziej zniechęcającego dla klienta niż pytanie bez odpowiedzi i komentarz bez reakcji. Stale monitorujemy zamieszczane komentarze i przesyłane wiadomości, by podtrzymywać Twoją interakcję z klientem. Korzystamy również z wiadomości powitalnych i automatycznych odpowiedzi, które są dla klienta zachętą do złożenia zapytania. 


Zachęcając użytkowników do kontaktu przez Messenger, zwiększasz szansę na uzyskanie zapytania. Kontakt telefoniczny i mailowy jest dziś znacznie mniej popularny i bardziej oficjalny. Wysłanie wiadomości na Facebooku jest szybkie i można to zrobić wszędzie, czego nie da się powiedzieć o rozmowie telefonicznej. 

Dlaczego warto zlecić nam prowadzenie fanpage’a?

Dlaczego do tej pory nie prowadziłeś własnego fanpage’a? Na 99% znamy odpowiedź: przez brak czasu lub brak umiejętności zarządzania profilem. My mamy i jedno i drugie, a oprócz tego dysponujemy niezbędną wiedzą marketingową i znamy rygorystyczne zasady reklamowe ustanowione przez Facebook i Instagram. 

Oszczędzasz czas 

Zdajemy sobie sprawę z tego, że prowadzenie biznesu jest czasochłonne, a w wolnej chwili wolisz wypić kawę niż wymyślać posty. W Ecommercy opracowujemy strategię dopasowaną do Twojej działalności, planujemy i piszemy posty, tworzymy grafiki, dobieramy słowa kluczowe i hasztagi, linkujemy i zajmujemy się tysiącem innych rzeczy związanych z prowadzeniem fanpage’a

Korzystasz z wiedzy i umiejętności specjalistów

Od lat działamy w branży marketingowej, dlatego wiemy, jak dynamicznie zmienia się to środowisko. Social media to nasza pasja i specjalność – jesteśmy na bieżąco ze wszystkimi nowinkami i chętnie testujemy najnowsze narzędzia marketingowe udostępniane przez Facebook i Instagram. Z nami możesz być zawsze o krok przed konkurencją!

Pokazujesz, że Ci zależy

Firma, która aktywnie działa w mediach społecznościowych i chętnie komunikuje się z klientami, udowadnia, że angażuje się w 100% w prowadzenie biznesu. Nie oszukujmy się, klient nie poczeka 3 dni aż odpowiesz na maila, lecz uda się w tym czasie do konkurencji, która zaplanowała lepszą strategię. Internet przyzwyczaił nas do tego, że otrzymujemy informacje i produkty szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Przygotuj swój biznes na takie tempo i pokaż klientowi, że jesteś nowoczesną firmą, której naprawdę zależy.


W Ecommercy zajmujemy się prowadzeniem Facebooka i Instagrama dla naszych klientów. Oprócz tego możemy również zaproponować stworzenie kampanii reklamowej w serwisie społecznościowym w ramach oddzielnej usługi. Bądź tam, gdzie Twoi klienci i pokaż konkurencji, że jesteś marką, której nie wypada ignorować.

Potrzebujesz pomocy
w doborze planu?

Skontaktuj się z nami w najbardziej dogodny dla Ciebie sposób, a odpowiemy na Twoje wszystkie pytania!

Potrzebujesz pomocy
w doborze planu?

Skontaktuj się z nami w najbardziej dogodny dla Ciebie sposób, a odpowiemy na Twoje wszystkie pytania!

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami w najwygodniejszy dla Ciebie sposób. Zadzwoń do nas lub napisz email
a odpowiemy na Twoje wszystkie pytania!

Share by: