OhMess

Polish brand for Women

Co zrobiliśmy z marką OhMess?

Wszystko dla klientek

Dlaczego warto działać przy sklepie który sprzedaje?

Marka OhMess to działająca od x lat polska działalność zajmująca się projektowaniem i szyciem wysokiej jakości ubrań przeznaczonych dla kobiet ceniących sobie wygodę, nie chcących przy tym zapominać o stylu. Właścicielki marki skutecznie od lat budują swoją pozycję na rynku dzięki rzetelnemu podejściu do swojego biznesu i dbaniu o najwyższy standard swoich produktów. 

Powstała wokół marki społeczność sprawia, że od lat OhMess wyprzedaje swoje kolejne dropy w ciągu zaledwie kilku dni.

Właścicielki marki zgłosiły się do nas w celu poprawy funkcjonalności swojego sklepu internetowego do którego zastrzeżenia miały dotychczasowe klientki. Korekcie miała ulec także jego warstwa wizualna - tak by sklep był bliższy całej identyfikacji działalności.

Mając ustalony zakres działań zabraliśmy się do pracy a po przedstawieniu pierwszych widoków, nawiązaliśmy szerszą współpracę zakrawającą także o kampanie w mediach społecznościowych i Google.   

Minimalizm

Sklep dostosowany do głosu i tonu marki

Jak przy każdym naszym projekcie postawiliśmy na początku na jak najszersze zapoznanie się z przedmiotem naszej pracy a także tym czego dokładnie oczekują nasze klientki. Wnioski? Przede wszystkim poprawa nawigacji poprzez menu, prezentacja produktów już na stronie głównej i dużo usprawnień w czytelności poszczególnych elementów. Wszystko to musiało też być bliższe identyfikacji wizualnej marki tak, aby i sklep budował w świadomości klientek spójny a przez to i zapamiętywalny przekaz wizualny kojarzony z OhMess.

Postawiliśmy na więcej światła pomiędzy elementami, bardziej czytelne fonty, które wykorzystaliśmy w mocno kontrastowych wersjach oraz więcej przestrzeni na cudowne zdjęcia produktowe jak i promocyjne. Dodaliśmy także kilka elementów z wykorzystaniem "cięcia" widocznego w logo OhMess, by z wyczuciem nawiązać i do fundamentu identyfikacji.


Pozostaliśmy także przy mocnych czarnych akcentach na dominującej białej przestrzeni, aby zachować nieco dotychczasowego stylu przekazu wizualnego marki.   

Wersje mobilne coraz bardziej istotne

Rosnący procent zamówień z urządzeń mobilnych

Wiele ze wspomnianych wcześniej problemów na gruncie UX dotyczyła także (a czasem i przede wszystkim) wersji mobilnej sklepu. Szablonowe rozwiązania sklepów internetowych często po prostu skalują poszczególne moduły czy elementy, co nie zawsze dobrze wygląda i przede wszystkim działa.


Patrząc na rosnący udział użytkowniczek dokonujących zakupów w sklepie internetowych OhMess z urządzeń mobilnych, wiedzieliśmy, że musimy skupić się na tej wersji.  

Sklep otrzymał dedykowany, osobny od wersji desktopowej kafelek i slider dostosowany pod urządzenia mobilne. Poszczególne moduły np. prezentujące produkty na stronie głównej - otrzymały udogodnienia dla użytkowników (karuzela) chroniące przed utratą czytelności czy złym wpływem na nawigację. Zadbaliśmy także o widoczność wszystkich elementów przy jednoczesnym zastosowaniu takiego układu, który nie utrudnia odszukaniu najważniejszych informacji (co jest szczególnie istotne np. przy okazji koszyka).

Marka OhMess to działająca od x lat polska działalność zajmująca się projektowaniem i szyciem wysokiej jakości ubrań przeznaczonych dla kobiet ceniących sobie wygodę, nie chcących przy tym zapominać o stylu. Właścicielki marki skutecznie od lat budują swoją pozycję na rynku dzięki rzetelnemu podejściu do swojego biznesu i dbaniu o najwyższy standard swoich produktów.  

Zobacz sklep

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami w najwygodniejszy dla Ciebie sposób. Zadzwoń do nas lub napisz email
a odpowiemy na Twoje wszystkie pytania!

Share by: